FAQ

Czyli najczęściej zadawane nam pytania

  • Często zadawane pytania

    • Z jakiego zasięgu korzystamy?

      Jakość usług telekomunikacyjnych oparta jest o zasięg sieci Plus.
      Zobacz mapę zasięgu Plus: www.plus.pl/mapa-zasiegu (dostępna na dole strony)

    • Jak aktywować kartę SIM?

      Ostrożnie wyłam właściwą dla Twojego telefonu kartę SIM 
(standardową, microSIM lub nanoSIM). Włóż kartę SIM do swojego telefonu. Włącz telefon. Wpisz kod PIN, umieszczony na karcie, z której wyłamałeś kartę SIM. Po odebraniu, zapisz SMS z konfiguracją.

    • Jak skonfigurować Internet mobilny?

      Jeśli po aktywacji karty Internet nie działa, wyślij dwa bezpłatnego SMSa:
      SMS o treści INTERNET pod numer 8090
      Szczegóły ręcznej konfiguracji możesz pobrać klikając na przycisk "Pobierz PDF"

    • Jak skonfigurować telefon: MMS oraz Internet.

      Jeśli po aktywacji numeru Internet i MMSy nie działają, wyślij dwa bezpłatne SMSy:
      SMS o treści INTERNET pod numer 8090
      SMS o treści MMS pod numer 8090
      Szczegóły ręcznej konfiguracji możesz pobrać klikając na przycisk "Pobierz PDF"

      Pobierz pdf
    • Jak aktywować usługę Roamingu?

      Gdy wyjeżdżasz z kraju, pamiętaj, że usługa Roamingu nie jest aktywna domyślnie.
      Aby ją włączyć, można złożyć taką dyspozycję logując się do Konta Klienta (patrz zakładka LOGOWANIE) lub kontaktując się z Działem Obsługi Klienta (patrz zakładka KONTAKT).

    • Jakie są początkowe ustawienia na karcie SIM?

      Aktywne:
      Połączenie oczekujące, Informacja o próbie połączenia, Poczta głosowa, Identyfikacja numeru, Rozmowa konferencyjna głosowa, Zawieszenie połączenia
      Nieaktywne:
      Roaming, Usługi Premium, Rozmowy międzynarodowe

  • Przydatne kody

    • Sprawdzenie statusu aktualnego pakietu internetowego

      Aby włączyć usługę, należy wpisać podany kod i wcisnąć na końcu zieloną słuchawkę: *136#
      Otrzymaną wartość należy podzielić przez 1024 i wynik przedstawi ilość MB jaka pozostała do wykorzystania w danym cyklu.

    • Włączenie przekierowania połączeń, gdy nie odbierasz

      Należy wpisać podaną konfigurację i wcisnąć zieloną słuchawkę: **61*+48XXXXXXXXX#
      Numer XXXXXXXXX oznacza numer telefonu na który ma zostać zrealizowane przekierowanie.

    • Włączenie przekierowania połączeń, gdy Twój numer jest nieosiągalny

      Należy wpisać podaną konfigurację i wcisnąć zieloną słuchawkę: **62*+48XXXXXXXXX#
      Numer XXXXXXXXX oznacza numer telefonu na który ma zostać zrealizowane przekierowanie.

    • Włączenie przekierowania połączeń, gdy Twój numer jest zajęty

      Należy wpisać podaną konfigurację i wcisnąć zieloną słuchawkę: **67*+48XXXXXXXXX#
      Numer XXXXXXXXX oznacza numer telefonu na który ma zostać zrealizowane przekierowanie.

    • Zawsze przekieruj połączenia

      Należy wpisać podaną konfigurację i wcisnąć zieloną słuchawkę: **21*+48XXXXXXXXX#
      Numer XXXXXXXXX oznacza numer telefonu na który ma zostać zrealizowane przekierowanie.

    • Wyłączenie przekierowania połączeń, gdy nie odbierasz

      Należy wpisać podany kod i wcisnąć zieloną słuchawkę: ##61#

    • Wyłączenie przekierowania połączeń, gdy Twój numer jest nieosiągalny

      Należy wpisać podany kod i wcisnąć zieloną słuchawkę: ##62#

    • Wyłączenie przekierowania połączeń, gdy Twój numer jest zajęty

      Należy wpisać podany kod i wcisnąć zieloną słuchawkę: ##67#

    • Całkowite wyłączenie przekierowania połączeń

      Należy wpisać podany kod i wcisnąć zieloną słuchawkę: ##21#

  • Uruchamianie usług

    • Włączenie poczty głosowej

      Aby włączyć usługę, wyślij SMS o treści U1 na numer 2525

    • Wyłączenie poczty głosowej

      Aby włączyć usługę, wyślij SMS o treści U2 na numer 2525

    • Włączenie połączeń oczekujących

      Aby włączyć usługę, wyślij SMS o treści U3 na numer 2525

    • Wyłączenie połączeń oczekujących

      Aby włączyć usługę, wyślij SMS o treści U4 na numer 2525

    • Włączenie zawieszania połączeń

      Aby włączyć usługę, wyślij SMS o treści U5 na numer 2525

    • Wyłączenie zawieszania połączeń

      Aby włączyć usługę, wyślij SMS o treści U6 na numer 2525

    • Włączenie połączeń konferencyjnych

      Aby włączyć usługę, wyślij SMS o treści U7 na numer 2525

    • Wyłączenie połączeń konferencyjnych

      Aby włączyć usługę, wyślij SMS o treści U8 na numer 2525

    • Włączenie blokowania połączeń bez prezentacji numeru

      Aby włączyć usługę, wyślij SMS o treści U9 na numer 2525

    • Wyłączenie blokowania połączeń bez prezentacji numeru

      Aby włączyć usługę, wyślij SMS o treści U10 na numer 2525

    • Usługa Kto dzwonił - aktywacja

      Aby włączyć usługę, wyślij SMS o treści T na numer 8023

    • Usługa Kto dzwonił - dezaktywacja

      Aby włączyć usługę, wyślij SMS o treści N na numer 8023

    • Numer do poczty głosowej

      Aby włączyć usługę, wyślij SMS o treści +48459561234 na numer 2525

    • Numer skrócony do poczty głosowej

      Aby włączyć usługę, wyślij SMS o treści 1234 na numer 2525

  • Dodatkowe pakiety internetu

    • Jak aktywować dodatkowy pakiet internetu 2 GB w taryfie abonamentowej?

      Wyślij SMS na numer 2525 o treści 2GB (bez odstępów). Pakiet jest ważny do końca Okresu Rozliczeniowego. Koszt: 3,38 zł

    • Jak aktywować dodatkowy pakiet internetu 10 GB w taryfie abonamentowej?

      Wyślij SMS na numer 2525 o treści 10GB (bez odstępów). Pakiet jest ważny do końca Okresu Rozliczeniowego. Koszt: 12,30 zł

    • Jak aktywować dodatkowy pakiet internetu w taryfie Internet?

      Zaloguj się, klikając "Logowanie" w menu strony lub skontaktuj z Działem Obsługi Klienta (numer telefonu znajdziesz klikając "Kontakt" w menu strony)